... Så vill faktiskt jag också vara med. För jag är faktiskt minst lika vacker som hon!

Idag har min nya flockmedlem Annie varit här. Hon satte matte i fönstret och tog fram en sån där manick som klickar och har sig, och så började övningarna... Huvudet hit, armen upp, armen ner, vrid på nacken och kolla på backen...

Matte har förstås inte så bra koll på vad hon höll på med, så därför tänkte jag att jag faktiskt borde hjälpa henne. (Det KAN vara så att hon inte gosat tillräckligt med mig idag som var den egentliga anledningen, men varför inte hjälpa henne lite ändå menar jag?)

Så... Upp i knät, och nu förstår du matte, så ska man titta in i den där stora runda glasbiten på träningsmanicken som Annie håller i...

(Kamera brukar jag kalla det egentligen, men matte kan vara lite trög ibland, så det är lika bra jag håller mig till nåt enklare...)

Nåväl, till slut förstod hon i alla fall vad jag menade, och se här minsann hur perfekt det kan bli.https://cdn2.cdnme.se/27462/6-3/dsc_0203_5122db12ddf2b341359e8fef_thumb.jpg

Här är vi minsann. Min matte och jag. Och allt är som det ska vara, förutom en sak: MATTE! Gå och lägg dig!!!

1 kommentarer

När Annie fotograferar

06 Jul 2013 22:50

Både du och matte är så fina, Harley! <3

Kommentera

Publiceras ej