Hej på er! Vet ni? Det är snart jul i Göteborg. Inte för att jag egentligen har jättebra koll på det där med jul, men jag har märkt att när det blivit lite lagom kallt ute så verkar det som att matte tycker det är bra att dekorera vårat hem med en prydnadstoalett och sånadärsakersomlyserochärjättevarmamenintesmakarsärskiltgott...
 
Idag tog matte på sig sin svarta mojäng igen, och så gick vi runt i Göteborg, med två fina halsband. För man måste faktiskt vara fin när man ska gå runt och kolla i skyltfönster. 
(inte för att jag förstod poängen med det där, att glo in fönster med en mackapär framför näsan, och det KAN hända att jag missade att det var ett fönster ivägen för prylarna jag såg... öh... Matte? MÅSTE du säga det där?... hrm... - MEN: Det var väldans trevligt att äntligen få spendera en massa tid med Matte)
 
Och nog längtar jag efter jul. Det tror jag i alla fall. Fast jag längtar ju efter alla dagar. Hmmm... matte?
Har inte jag sett de där kläderna någon mer stans?
 
Hur som helst... Det är skönt att vara hemma hos Stumle igen. :)
 
 
Fast visst får jag mysa lite med dig också innan vi somnar? Kom då.... Matte.... KOOOOM SA JAG! 
(Ska det vara så jäkla svårt att förstå vad jag menar med ordet kom?!) 
 
Nä. Nu tar jag i med hårdtassarna! Hej på er! :D

Kommentera

Publiceras ej