Alltså... visst är det trevligt när matte uppdaterar min blogg, men att sitta över en timme framför datorn när hon kunde klappat mig och bett om ursäkt för att jag inte fick följa med när hon gick på promenad är inte okej!
 
Har ni kollat in den där Stumle än förresten? 
 
Det är inte många stunder man får vara ifred. Och nu har han somnat igen just som jag började bli på bushumör...
Jag har inte fattat det här helt än känner jag... Varför är det okej för honom att komma och försöka pierca mina läppar när jag sover, men inte för mig att nosa honom i baken när han ska sussa?
 
Ja, jag gööör ju såklart inte så att jag stör honom... och han är ju bara en valp. Men jag skulle bra gärna vilja ibland. (jämförelsevis... vänta va? Vad betyder det där matte? Jämförelsevaddå? Kan du inte bara skriva att det inte borde göra lika ont att bli nosad i baken som att få kattgaddar genom läppen istället?)
 
Å andra sidan är man inte den som är den. Man är kung. Då nosar man inte andra i baken (om de inte är vakna)
 
Å tredje sidan... Matte... Du ska jobba imorgon. Nu har du uppdaterat tre bloggar (jaja, klapp klapp, du är jätteduktig) men... du borde gå och lägga dig. Seså. Häpp häpp.
 
Men släpp tangenterna då din dumme tvåbening!
Och inga ska ba.....ra... MATTE!! (Godnatt på er... nu ska jag valla matte i säng... )

Kommentera

Publiceras ej