Ibland måste en hund göra det den måste göra. Det finns en butik på hisingen där hundar är varmt välkomna och ägaren hittar på en massa roliga aktiviteter, och den tänkte jag du borde få höra talas om:
 
 
Den heter Backa Hund och Katt, och man kan hitta den på facebook och på hemsidan www.backahundochkatt.se
 
Hon som driver butiken heter Iris och många gånger har jag varit hemma hos henne och lekt med hennes två hundar Lava och Gimlet, och katten Findus. Jag har känt Iris i många år, och liksom i Bohus hos Lady och Tova finns det alltid något gott där hon är.
 
(Nu kanske inte ni gillar kloklippning, och om sanningen ska fram är jag väl inte heller helt galen i det, men det fixar hon också om det skulle behövas)
 
Och skulle man vilja göra sig fin har hon massor med prylar för både hund och katt och smådjur och ägare till desamma.
 
Och godsaker! MASSOR MED GODSAKER! Så spana in stället på facebook och på hemsidan! Det var nog allt för denna gång... Nästa gång får ni höra vad jag hade för mig i Bohus :)

Kommentera

Publiceras ej