Visst kan jag sitta fint? Här sitter jag fint i vardagsrummet, och tittar lydigt på Husse.
Det här var i förrgår, för igår hade vi minsann inte tid till sånt... kändes nästan som om vi åkte gotland runt. Först var vi i Grötlingbo hos Henriks föräldrar.

Sen... åkte vi till norra gotland, lärbro, för att vara mer exakt, och träffade Jennys lillasyster och dennes pojkvän

Sen... åkte vi till Slite för att åka på kalas... det var då Jenny började tappa rösten.

Sen... åkte vi ännu längre norrut, till Hau, och Jennys föräldrar, och där stortrivdes jag, fick så mycket klappar och vänliga ord och jag fick leka med hennes pappa, som tyckte jag var en av de finaste hundar han sett!

Sen... åkte vi faktiskt hem till Hemse igen.

Idag har Jenny ingen röst alls, så hon får viska kommandon till mig. Det har gått ganska bra... var ute och gick i morse, tillsammans med en tik som hetter Malin och var tio år gammal. Jenny hade lite problem med att göra sig hörd, men snäll som jag är lyssnade jag i alla fall till slut, och för att göra henne på riktigt gott humör sket jag precis under sopkorgen.

Nu ligger jag och dåsar i hallen, och väntar på att husse ska komma hem, så vi kan ta eftermiddagspromenixen.

Sitter fint

Kommentera

Publiceras ej