Med husse i verkstaden

Här sitter jag i verkstaden... ute i Grötlingbo. Har varit och mekat med Husse...
Matte är väldigt mycket hemma hos husse nu... Hon bor där för tillfället. I höst hörde jag ryktas om att hon ska iväg och plugga på fastlandet.

Då kommer jag få vara hos husses föräldrar ännu mer! Springa fritt i Grötlingbo...

Får se om jag kan lyckas telepatera lite fakta till husse medan matte är iväg i höst... Hon kommer inte tillbaka till ön förrän på våren någon gång... Maj tror jag det var.

Fast jag trivs jättebra hos Husse! Min päls går nästan att spegla sig i och jämt och ständigt får jag fina kommentarer om hur snällt och lydigt jag beter mig...
Matte blir riktigt stolt över mig!

Nu ligger jag och sussar lite i mattes knä, så eventuella stavfel är inte stavfel, det är bara jag som rättar människosläktets konstiga stavningar på orden.  ;P

Är ganska trött just nu... Har varit ute i det vackra sommarregnet och gått...

Så nu tänkte jag sussa lite till.. Men vad i?! På golvet?!
Nä, matte... så kan du väl itne göra?

Jaha... På golvet var det... Vi hörs!

2 kommentarer

Birgitta

07 Jul 2007 10:18

Gud va du är fin Harley!
Vi tittar ofta på kort och pratar om dig. Vad bra och skönt du har.
Trevlig sommar!!!

Birgitta

31 Jul 2007 23:29

Hej Harley!
Tänker på dig och saknar dig. Det är så kul att kunna se bilderna på dig puss

Kommentera

Publiceras ej