Glöm det.

Jag har flyttat nu, så jag bor på aprilgatan 22 tillsammans med matte, och vet ni? Katter är nog inte så himla korkade egentligen...
(i alla fall inte när det gäller det här med att sitta i fönstret)--- (eller ligga i knät heller för den delen)

Undrar dock när Matte ska fatta att hon måste skaffa ett större knä... (och det handlar faktiskt inte om att jag är särskilt stor, för jag är inte det... )

Och vet ni? Det ser ut som om Husse Henrik ska komma och hälsa på mig i sommar!!! (Matte tror inte att jag fattar det, men så är hon ju tvåbent också)

Hur som helst... Det händer ganska mycket runt mig. I lördags hade vi till exempel besök av Mattes bror och familj.
Det är ganska kul, men jag föredrar ändå att ligga och slappa.

Tror ni jag skulle funka som katt föresten?
Om jag gör så här:


Jag kan sitta så ganska länge om dagarna och kika på vad folk har för sig.

Fast nu börjar jag bli lite trött, så om ni inte har något emot det, så tänker jag....


Ta mig en tupplur

Kommentera

Publiceras ej