Oj vad jag lever! Och vad jag älskar att leva! Dessutom är jag bäst i världen på att pussas! Det händer så mycket hela tiden i mitt liv och matte är liksom inte hemma så ofta att hon har tid att uppdatera här (men sin egna blogg har hon tydligen hittat in på flera gånger!! HRMPF!!)
Nåja, nu ska här bli uppdaterat! Nu är det bara för matte att sätta sig vid den där surrande manicken och knappa ner vad jag har sysslat med.
 
 
Fast var ska hon börja? Och hallå?! Varför ser det ut som att jag har enorma salivblåsor i munnen? Det där är faktiskt en läskflaska! Har ni någon aaaaning om hur roligt man kan ha med en sådan? 
Det har jag! Kasta den nu då!!!
 
Matte verkar ha en tendens att fånga mig på bild när jag har tungan ute. Hur kul är det att se ut som att jag äter sniglar hela tiden?! (Fast matte säger att det är sött, så tänker inte jag hålla med. Hur kan det vara sött?!)
 
Nog om det. Det har varit lite oroligt i magen både på matte och mig ett tag och egentligen ville jag inte att matte skulle skriva om det, fast det kanske är lika bra att göra det. Jag blev ganska sjuk för ett tag sen och matte blev riktigt orolig för mig. (det var därför hennes mage var orolig)
Då fick jag åka till veterinären. Där fick jag hoppa upp på ett bord och sen fick matte ta på sig en konstig rock av något slag, och så lade hon mig på rygg och så började det surra lite. Sen blev det att hoppa upp på ett annat bord, där man rakade bort en del av min päls och stack in en nål i mig. (tur att jag inte är lika nojig med sånt som matte är, så jag visade minsann var skåpet ska stå!)
 
Fast när jag skulle hoppa ner gjorde det jätteont. Jag glömde ju att det satt en nål i mig, så haltade faktiskt en stund efter det, fast jag inte ville att matte skulle se att det gjorde ont. Sen lämnade matte mig!
Jag fick inte komma hem förrän senare, och då var det Martin som hämtade mig. Sen fick jag äta mat som smakade väldigt annorlunda i över en vecka. 
 
Men nu är jag frisk som en nötkärna igen! Titta bara!
Inte ens superkameran hinner med att ta skarpa bilder på mig!
Dessutom är jag ingen nötkärna...
För jag är en...
En... en... ?
 
Rumphungrig supersnabbcoolflygandehäftigninjachapitadacrus!
 
Vänta här nu?! Skrev du just rumphungrig?! Det är jag ju inte! Jag lekte ju bara tafatt! Dessutom tänker jag inte lyssna till det där chihuahua-namnet Chapita da Crus. Jag heter Harley. Sådeså.
 
Jag älskar mitt liv! Att få busa och skoja med de jag tycker mest om i hela världen. Att få åka bil då och då och sova hos nya vänner, och BADA!!! Jenny tog med mig och badade häromdagen! Herregud, det låter ju som om jag inte vet om jag ska säga matte eller Jenny!!
 
Matte! Nu får du förklara ordentligt. Så alla vet att när det står Jenny så menar jag den där andra Jenny som bor här och inte dig. FörduärminmattefasthonärminbonusmatteochhonborhärhonmedsådetärtvåjennysomborhärfastbådaärinteminmatteförbaradenenaärminmatteochdetärintejennysomborhärfastdetärbonusmattenfastminriktigamatteärElgh-Jennynsominteboribusrummet...
 
MATTE! Vad sysslar du med?! Du kan ju inte totalkopiera vad jag tänker sådär!! Då blir det ju kaos. 
Men hallå!? Vad är det för bilder du lägger in egentligen?! Har jag ingenting att säga till om?! 
Nu bestämmer jag. Jag vill ha såna här bilder:
Och...
 
 
Men!? När tog du den här bilden?!
 
Vadå trött? Det är jag inte alls! Det är bara du som inte vill skriva mer... och varför ska jag gå och lägga mig bara för att du är trött dessutom? Det har jag undrat ibland. Inte för att jag har något emot att sova, men ändå.
 
Jaja, du fååår väl avsluta då. Om jag får leka med dig sen. Dessutom måste du mata mig. När jag kommer hem. Jag har inte tid just nu, för jag hjälper Jennysomboribusrummet på jobbet. 
 
Mmm. Jag jobbar faktiskt. Jag kan faktiskt det. Alla ungars drömhund är jag på jobbet. Fråga Jennysomboribusrummet. Sådeså.
 
Jamen! Sluta skriva nu då matte! Det var ju du som ville avsluta. 
 
Tja på er då. Undrar när vi ses nästa gång?

1 kommentarer

Noren

11 Jul 2013 13:38

Söta vovven! Saknar dig! Skönt att du blev frisk igen efter veterinärbesöket! Klappar i massor!

Svar: Mmm! Voff för mig!
Harley

Kommentera

Publiceras ej