Hrm... Jaja... kan faktiskt sitta fint, men just nu är jag så himla lycklig för att jag slipper mitt koppel för ett tag!

Snabb är jag också, Henrik hann verkligen inte med att ta kort, inte som inte blev suddiga i alla fall...

På kortet befinner vi oss på ett änge i Grötlingbo.
Där var jag också för en vecka sedan. Kommer inte ihåg om jag nämnt något om de stora vovvarna med horn som jag såg när jag var där sist.

På tal om kor... Jenny var inte direkt överlycklig när hon märkte vad jag hade hittat. Men komockan luktade ju sååå gott. Jag var helt enkelt tvungen att smaka på den.

Sen blev jag tvungen att skälla en gång, för det var så himla mörkt... Tänk om det hade kommit någon! nej, jag var helt enkelt tvungen att skälla för att göra grisarna uppmärksamma på att jag kom.



Kommentera

Publiceras ej