sovrummetvardagsrumköket 2köket

Nu finns lite bilder att kika på. Hur jag bor och så. Det översta är sovrummet, det andra på vardagsrummet, och de andra två på köket. Finns ingen bild på hallen där jag valt att sova, men det finns i alla fall bild på köket, vardagsrummet, och Jennys och Henriks sovrum...

Idag har jag varit i Visby och träffat Jennys kollegor... Jag skötte mig jättebra! Fick beröm från massor med nya människor... =)

Nu är jag hemma igen och oj, så trött jag är... ligger i hallen... Varför jag inte ligger på handduken, som är lite mjukare än betonggolvet under plastmattan, förstår inte Jenny riktigt, men hon låter mig i alla fall få ligga kvar när jag lagt mig...

1 kommentarer

Joakim "JoeZ - Cineasten" Engström

01 Nov 2005 12:11

Där har jag varit :)

Kommentera

Publiceras ej