Ja, inte har det blivit mycket skrivet här på senare tid inte...
Matte skyller på jobb och ork, men jag vet nog allt att det ligger lite lathet bakom också!
Husse... ja... han skriver inte alls faktiskt.

Nåja, Matte är här nu i alla fall... Självklart håller jag koll på henne, så hon skriver vad hon ska, och inte chattar... (fast lite av den varan är tillåtet, så länge det är med någon som har hund)

För jag och matte har träffat en underbar kompis! Vi lekte så länge att vi till och med började bli griniga på varandra... Gissa om jag sov gott och länge när vi hade åkt hem jag och matte...

Matte och husse har varit borta från mig en hel vecka! Naturligtvis har jag inte varit själv, men ändå... Och visst är jag duktig... jag äter när jag ska fast jag inte är hemma och fast matte och husse inte är hemma... Matte har fått så mycket beröm för mig.

Såklart!
Man är väl inte världens bästa hund för inget.

Men nu åter till min nya lekkamrat... En Golden Retriever som heter Dixie:


Dixie

Visst är han fin? Lika busig som jag men yngre. Vi ska börja träna lydnad ihop hörde jag att våra mattar talade något om... (du vet, ibland får man såna där blodhundsöron... helt plötsligt hör man mycket bättre)
Hoppas vi får leka lite först!

Nästa gång vi ska få leka är på söndag.... Då hoppas jag matte tar med sig kameran!
Ha det gott alla vänner... Nu ska jag låta matte ägna sig till något annat tills det är dags att komma med kopplet och påminna matte om min promenad. =)

1 kommentarer

Paula

29 Aug 2006 11:24

vill inte Harley leka med mig längre..jag är ju ingen hund men dock..? KAn jag få leka med Nenny dåda?? Kram å klapp på huvudet.

Kommentera

Publiceras ej