Jag flyyyygeeeeeeeer! Eller åtminstone tror jag det!

Jag kan flyga!

Hallå?! Hur tar ni kort egentligen, ni människor? Jag ser ju ut som en känguru! I skuggan ser det ut som en känguru i alla fall, som hoppar på svansen.

Vilken dag det var! Hur rolig som helst... helt fri, på en åker i grötlingbo!

(Igår hjälpte jag matte och hennes syster att hålla takten när de dansade fågeldansen.... Med min pipleksak, och några puttar med nosen mot deras ben, så de visste när de skulle byta håll.)

Matte tror inte jag vet det, men såklart har jag koll på att jag ska få komma till Grötlingbo idag med!
Då kan det se ut så här:

Är inte ledsen, viftar på svansen!

Det ser ut lite som jag är ledsen, men egentligen åker min svans fram och tillbaka som en piska (Därför står fotografen husse på behörigt avstånd)...  Jag står och väntar på att matte ska kasta bollen.  Finns ett annat fint kort när jag och matte är i motljus, fast det kan ni få se en annan gång... Det är jättefint!

Nu ska jag till grötlingbo... kanske kommer jag ihåg att påminna matte om att ta kort på min fina hundgård och hundkoja! =)

Slick på nosen!

2 kommentarer

Brigitta & Linnea

01 Mar 2006 17:17

Gud vilken häftig bild på Harley! Han ser verkligen ut som en kängru i skuggan :D Hoppas vi träffas i sommar, Kramar.

bibi

03 Mar 2006 16:45

Hej Harley! Du måste gör ett sådant här fint hopp till din husse idag 3/3. Du vet säkert varför. Han vet ialla fall

Kommentera

Publiceras ej