image47

Hej igen! Matte har lyckats få ledigt idag... Ser ni? Här går jag så lugnt på kullen och betar gräs... :P

Faktum är att jag egentligen håller koll på matte, eller åt matte i varje fall... Hon ligger och sover... eller ja nästan... Hennes hand, med mobilkameran somnar inte i första taget, men nog halvsov hon...

Jag har fått ett nytt koppel förresten... Med hundar på... Och jag hörde matte viska något om ett nytt fint ahlsband i läder också... Men vi får väl se...

Jag brukar få väldigt mycket beröm när matte tar med mig på promenad... och det kommer fram gamla tanter och små barn....

Matte såg jätteroad ut när det kom fram en liten tjej på ungefär fem år och frågade henne om jag tyckte om barn...
Både matte och jag letade efter hennes mamma eller pappa med blicken, men såg ingen... Och hon var jättesöt... Hon klappade mig en stund och sen gick hon vidare... Då dök hennes mamma upp...

Mysig tjej det där...

Nu ska jag ligga i solen och slappa en stund till, och passa på att gosa med matte... hon åker ju snart! Fast hon kommer tillbaka. Det har hon lovat mig.

Härligt!

Vi hörs!

Kommentera

Publiceras ej