Hej och hå...
Min telepati med matte fungerar igen...
Hon har haft det ganska körigt ett tag...

Fast jag är inte hos henne just nu...
Matte och husse har separerat och jag befinner mig för tillfället mest hos husse eftersom matte inte har bostad än.

Tassen har läkt fint och så fort matte fixat ett ställe att bo på kommer jag bo hos henne igen...

Vad har jag gjort sen sist då?

Jag har lekt med min kompis Paula... Vi har haft jättemysigt... även om hon är lite rädd för mig...
Ska be att matte laddar upp en bild senare...

Så har jag fått en jättefin snusnäsduk som jag har om halsen ibland...
Det står "visst är jag söt?" på den...
Eftersom matte och husse tyckte att jag började uppträda väldigt opålitligt resulterade det i en sorgesam historia... Jag har blvit kastrerad..
Vet inte om jag eller matte är mest ledsen över det...

Jag har varit i Grötlingbo en hel del också... Där finns Henriks mamma som ger mig jättegod mat och skämmer bort mig lite grann.

Nu får vi hoppas att det inte dröjer så värst länge till innan matte kan hjälpa mig igång med bloggen igen... Annars får vi be att husse fixar några inlägg under tiden...

2 kommentarer

Birgitta

09 Mar 2007 22:11

Hej!
Låter tråkigt för er båda eller tre. Hoppas att allt ordnar sig och att ni kommer i ordning så småningom. Tänker på Er. Kram

Jenny

14 Mar 2007 12:05

Vi ser fortfarande på det som är bäst för Harley. Om han på något sätt skulle börja fara illa av det här skulle vi genast se till att fixa det, för kommunikationen oss emellan fungerar bra... är inte arga på varandra eller så. Det fungerade inte att vara ihop helt enkelt. Så i har delad vårdnad om honom. Kram

Kommentera

Publiceras ej