Kollar utsikten

Har varit med och hjälpt till på gården i Grötlingbo, har försökt rulla halmbalar. Men de var visst lite för stora för mig.
Har varit med och vaktat både grisar och kor oxå, roliga typer de där små grisarna. Låter konstigt gör dem oxå.
Har varit med husse på jobbet några dagar oxå, fick i uppdrag att vakta hans bil. Det gick jätte bra. Ingen kom och tog nått ur den. Fick leka lite med en ettårig liten labbrador på middagsrasten. Det var riktig roligt!

Har gjort lite annat skoj oxå, har lekt med Enzo (han är en schäfer) flera gånger förra vecka. Den lilla valpen har redan växt om mig på höjden nu, fast jag väger ännu mer än honom ändå.

Har även fått var en stund hos min extra matte (Nemo) Hon blev minst lika glad som jag när vi fick träffa varandra. Fick vara hos henne några timmar när husse skulle jobba över. Tur att hon finns!
Kommer nog att få va lite mer med henne, husse säger att han kommer bli tvungen att jobba över fler dagar...men det gör mig inget, jag storm trivs med Nemo och hon med mig så klart...för jag är ju "så sööt"

Har även lekt lite med husses några kompisar som varit på besök...som vanligt får jag både beröm för hur fin jag är och hur duktig jag är. Lika kul varje gång nån pratar om mig.
Nu skall jag busa lite till med min husse, han är ju så tråkig just nu...sitter bara och skriver vid datorn.

1 kommentarer

Nört!

27 Sep 2007 18:25

Så fin! Saknar dig gubben! Måste hälsa på dig snart igen... Jag har ju lovat din husse en pizza! :) Då kanske du också är hemma? Miss you!

Kommentera

Publiceras ej