image54image49image50image51image52image53

Många bilder och lite film blev det visst på mig och Enzo ikväll! Några av dem ser ni här! Som vi har lekt, lärt, busat, trotsat, varit jätte duktiga och haft hur kul som helst! Blev visst lite rally i lägenheten, väldigt halt på golvet...tur att jag har fyra ben att glida runt på.
Nyttig träning för oss båda sägs det, och det är nog sant oxå. Kommer nog att bli väldigt bra kompis med Enzo med tiden hoppas jag...inne gick det väldigt bra ikväll, lite värre ute utan koppel...då försvinner visst min hörsel delvis :) Men med koppel på är jag nästan en drömhund.

Igår var jag med husse på riktigt rally, var kanske inte det roligaste jag varit med om. Men det fanns ju några små tikar som jag spanade in. Husse tyckte det var kul i alla fall...lång promenad blev det!
Nu måste jag vila upp mig efter all lek ikväll!

Go Natt!

3 kommentarer

Matte

28 Sep 2007 23:37

Gud vad underbart att få se bilder på honom!! Kul att han och Enzo verkar bli bra vänner!! Vad jag saknar er! Kramar om hårt!

Nört!

01 Oct 2007 14:51

Naaaw! Så söta!(Hundarna) Saknar dig vovven! Kramar på dig!

Bitte o Linnea söderköping

09 Oct 2007 08:49

Hej Harley! Vad fin du är vi saknar dig puss

Kommentera

Publiceras ej