Har jag:

Sovit... på sätt som Martin verkar tycka vara helt galet oskönt... men vad vet väl den tvåbeningen?


(inte för att jag bryr mig särskilt mycket om vad han vet, särskilt inte när han får för sig att ta med mig på promenad några extra gånger)

Sa jag att det är snö i göteborg?
DET tycker jag är jättekul... Jag vill nosa överallt... en gång kom en polis och skulle prata med matte.
Jag tror hon tyckte olika om vem som skulle hälsa först..
För JAG skulle faktiskt hälsa först.
Men det fick jag inte.

Sen har jag lekt med Lava också. (Martins mammas hund)
Det var jättekul... ända tills hon sprang ifrån mig. :S

Och idag fattade äntligen Martin att jag ville charma honom lite.
Så han köpte en skithäftig reflexväst till mig.
Titta vad fin jag blev:



(inte för att det går att se mig särskilt bra, men i alla fall)

Hur som helst lade jag huvudet på sned lite sådär lagom sött som bara jag kan (i mattes knä) Och såg till så Henrik fick den här bilden också, och fick veta hur det var med mig.

Det är bra med mig.
Jag skällde inte ens när folk kastade snöbollar på rutan här. Eller kikade in genom brevinkastet...
Sen äter jag inte upp posten fast den kommer in genom dörren heller...

Men Snöbollar.... Det äter jag!
Och mat... och... Nej... det ska vi nog inte gå in på... Människor gör visst inte sånt...
(ärligt talat gör jag faktiskt inte det så ofta heller)

Vad har hänt hos er sedan sist?
Slick i fejset!

Kommentera

Publiceras ej